Описание
Създаден без компромиси от колективна сила на Kawasaki Heavy Industries, Ninja H2R заслужава уважението дори и на най-квалифицираните и отдадени мотористи. Ohlins задно окачване, бързо превключване на скоростите, перфектна аеродинамика са малка част от характеристиките. Това превозно средство не е произведено за обществено ползване на пътя.
Технически характеристики
Двигател
Тип на двигателя: 4-тактов, 4-цилиндров редови с водно охлаждане, Supercharger
Всмукателна система/Клапани: DOHC,16 клапана
Максимална мощност: 228 kW {310PS} / 14,000 rpm
Максимална мощност (RAM air): 240 kW {326PS} / 14,000 rpm
Обем на двигателя: 998 cm³
Горивна система: Горивен инжекцион: Ø50 mm x 4 с двойно впръскване
Стартер: Електрически
Шаси
Тип рамка: Trellis, high-tensile steel with Swingarm Mounting Plate
Ход на предно окачване: 120 mm
Ход на задно окачване: 135 mm
Предна гума: 120/600 R17
Задна гума: 190/650 R17
Междуосие: 1,450 mm
Капацитет на резервоара: 17 литра
Височина на седалката: 830 mm
Трансмисия
Скоростна кутия: 6-степенна, return, dog-ring
Съединител: Маслен многодисков, manual
Предавателно отношение 1-ва скорост: 3.188 (51/16)
Предавателно отношение 2-ра скорост: 2.526 (48/19)
Предавателно отношение 3-та скорост: 2.045 (45/22)
Предавателно отношение 4-та скорост: 1.727 (38/22)
Предавателно отношение 5-та скорост: 1.524 (32/21)
Предавателно отношение 6-та скорост: 1.348 (31/23)
Основно отношение: 1.551 (76/49)
Спирачна система и окачване:
Предна спирачна система: Dual semi-floating 330 mm Brembo discs. Caliper: Dual radial-mount, Brembo M50 monobloc, opposed 4-piston
Задна спирачна система: Single 250 mm disc. Caliper: Brembo, opposed 2-piston
Предно окачване: 43 mm inverted fork with rebound and compression damping, spring preload adjustability and top-out springs
Задно окачване: NEW Uni-Trak, Öhlins TTX36 gas-charged shock with piggyback reservoir, compression damping, rebound damping, preload adjustability and top-out spring
Отзиви
Все още няма отзиви.